VERANTWOORDELIJKE LOGISTIEK & AANKOOP

Datum
Vacature Ursus

De verantwoordelijke voor onze aankoop & logistiek coördineert alle transportactiviteiten binnen het bedrijf. Zowel intern als extern communiceer je met verschillende partijen. Ook administratieve taken zoals factuurcontrole, klachtenbeheer en stockbeheer behoren tot je takenpakket. In deze gevarieerde job volg je daarnaast ook aankoopdossiers op. Jij plaatst orders in het ERP-systeem en volgt deze op. Binnen deze functie maak je deel uit van een team van administratieve medewerkers. Je rapporteert rechtstreeks aan de zaakvoerder.

Onze ideale kandidaat is administratief sterk, werkt nauwkeurig en is organisatorisch ingesteld. Je bent leergierig en hebt vooral goesting om erin te vliegen.

Jouw takenpakket
  • Je beheert alle processen gerelateerd aan aankoop en logistiek. Dit kan gaan van het opvolgen van levertermijnen en klachten tot het opvragen van prijsoffertes en orderbevestigingen.
  • Je zorgt voor de planning aankoop grondstoffen.
  • Je maakt de planning op voor de verpakkingen van de bestellingen.
  • Je plant het transport in, zowel met interne als externe chauffeurs.
  • Je werkt nauw samen met de magazijnverantwoordelijke om alles vlot te laten verlopen.
  • Je volgt de doorlooptijden op van bestaande bestellingen en orderbevestigingen.
  • Je denkt mee aan de optimalisatie van nieuwe processen binnen aankoop en logistiek.
  • Je garandeert een optimaal voorraadbeheer.
Welk talent zoeken wij?
  • Je hebt enkele jaren ervaring in aankoop en/of logistiek.
  • Je genoot bij voorkeur een opleiding als bachelor in een economische of technische richting of je hebt een equivalent door ervaring.
  • Je kan vlot communiceren en je staat op je strepen wanneer nodig.
  • Vlekkeloos communiceren in het Nederlands is voor jou geen probleem. Ook kan je je goed uitdrukken in het Frans en Engels, en heb je een basiskennis van het Duits.
  • Je bent punctueel en zet graag de puntjes op de ‘i’.
  • Je kan goed werken met Microsoft Office.
  • Kennis van ERP-systemen is een plus!
  • Je werkt graag in teamverband, maar kan ook zelfstandig werken.
  • Verantwoordelijkheidszin hebben
  • Overzicht kunnen bewaren, keep it simple
  • Analytisch zijn, inzicht hebben in processen
  • Flexibel en stressbestendig
Aanbod

Een fulltime functie met een gevarieerd takenpakket. Je komt terecht in een tof en dynamisch team en krijgt een leuke werkplek in ons makkelijk te bereiken kantoor gelegen te Eeklo. Je kan rekenen op een aantrekkelijk en competitief salarispakket afhankelijk van je ervaring, aangevuld met extralegale voordelen. Wij werken in een 40-uren-week (maandag t.e.m. vrijdag) met 12 ADV-dagen per jaar. We geven jou ook ruimte voor opleiding.

Heb je interesse om deze uitdaging aan te gaan? Vul snel het sollicitatieformulier in! We nodigen je met plezier uit voor een kennismaking.

Solliciteer nu
Curriculum Vitae
Motivatiebrief

Meer
vacatures